– a kedvezményezett neve: PAPIR-PONT Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
– a projekt címe: Vállalatirányítási rendszer bevezetése a Papír-Pont Kft-nél
– a szerződött támogatás összege: 6 201 600 Ft
– a támogatás mértéke: 40%,
– a projekt tartalmának bemutatása:
 
A projekt megvalósításának hatására egy olyan komplex, helyben telepített ERP rendszer kerül kialakításra, amely teljes körűen átláthatóvá teszi a cég működését, kezeli a vevőkör minden adatát, segíti a kapcsolattartást és könnyen áttekinthetővé teszi az üzleti folyamatokat. Fontos eredmény, hogy egy vállalatirányítási keretrendszerben lesz kezelhető valamennyi belső és külső céges információ.
 
A beszerezni kívánt modulokról összességében elmondható, hogy segíti a vállalkozás vezetésének és munkavállalóinak munkáját (értékesítés, vevői kapcsolattartás, dokumentáció, HR), felgyorsítja a cég
bizonyos külső és belső folyamait, egyszerűbbé teszi azokat, amellyel időt és emberi erőforrást szabadít fel. Utóbbi lehetővé teszi az eddiginél több feladat, tevékenység elvégzését, ellátását, amely gazdasági előnyt jelent a vállalkozás számára, azaz javul az eredményessége, bővül a kapacitása, így több megrendelést teljesíthet, akár a korábbinál gyorsabban is.
 
– a projekt tervezett befejezési dátuma: 2018.12.31.
– projekt azonosító száma:
 GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00447
 
 
Close Menu